Hmm. .


Läste nyss en artikel i Metro. Den handlade om att Blondinbella ljög för sina läsare & hade massor av smygreklam i sin blogg. Inte för att hon är den enda. Det har en väldigt stor andel av bloggarna. Däremot tjänar Blondinbella oerhört stora pengar på att visa upp sina produkter som hon "köpt" eller bara "har" så det är löjligt. Hon är 17 år & ska efter utdelningen av hennes aktier köpa en bostadsrätt i centrala Sthlm, hör ni hur det låter. Det är bara att säga grattis! Dock är tjejen verkligen blåst & visar en sida av Muf & Moderaterna som endast oppositionen kan dra nytta av. Så jag säger bara you go. . Blondinbella är en bra valarbetare för sossarna ;) Eller vad säger ni? HAHA


xoxo /A

Kommentarer
Postat av: wow

Ett ämne som inte handlar om Mode, grattis!

2008-04-08 @ 22:57:28
Postat av: Ayla

Kan du sluta kommentera på min blogg? Jag har sagt att jag inte vill ha ngt med dig att göra.

2008-04-08 @ 23:25:33
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0