Sovtime?


Ne nu ska jag sova. Somnade förut när jag kom från mötet eftersom jag var på en Bosnisk fest igår & kom hem sent samt gick upp tidigt för att gå på möte. Sov 4,5 timme men det räckte för att orka mötet ut i alla fall. Har suttit & spanat in lite skor igen (A) & kommit fram till att jag inte har några bra "vattentäta" vårskor! Jag kanske är för optimistisk & endast kollar på vårskor som passar till soliga dagar & torra trottoarer.

Vad tycker ni? Någon som har tips, har jättesvårt för att hitta några bra skor som håller, även när det regnar & då vill jag inte ha några stövlar.. haha..


image136


Synd att CHRISTIAN LOUBOUTIN inte gör billiga & vattentäta skor 8-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0