Universitetet


Ska bara äta sen ska jag hårdplugga på årsredovisningen på universitetsbiblioteket. Var ju bortrest så har ca 70 sidor att ta igen.. Men det ska fixa sig..

Tänkte bara säga att inläggen nedan inleddes i en annan blogg under kommentarerna & som jag fortsatte här. Dock vill jag inte lägga ned tid på det. Min mening var mest att "make a point" i hur lite SD vet om islam t ex samt vilket hat & islamofobi de har.. tycker det är tragiskt.. men alla får tycka som de vill, ville bara upplysa lite..


ha det bra

xoxo /A

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag!

2008-04-09 @ 12:52:29
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

GodDag!
Hoppas du får en bra dag idag :) Om du inte har nånting att göra kan du svara på dagens fråga i min blogg :)

Om du är intresserad kör jag en utlottning av en bloggdesign i min blogg just nu, vinnaren bestämmer själv med mig om hur designen ska se ut :)

/Kram

2008-04-09 @ 13:11:22
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0