ca 3 dagar kvar

Hej alla bloggläsare,

nu är det bara tre dagar & några timmar kvar tills jag & Adis åker till Nice i Frankrike. Har spanat in lite bilder på hur det ser ut & läst lite tips om vad man ska göra när man är där & så. Det verkar vara underbart, jag längtar så!

Har förberett mig lite inför resan också. Har köpt nödvändiga prylar (förutom massor av klänningar dvs. haha) så som en fet bodybutter på Bodyshop - bra att smörja in sig efter att man solat & badat & duschat på eftermiddagen. Har även köpt alvedon plus lite andra apotekgrejer just-in-case så att vi slipper leta där om det skulle vara något. Har även köpt en bok, beställde ju Neil Strauss "Spelet" (som jag nämnt innan hihi). Växlat pengar har jag också gjort, lika bra att göra det så att det inte blir rush sista dagen. Har lagt fram massor av andra grejer också som kommer att vara nödvändiga för oss att ha.

Mitt ENDA problem just nu är att min kamera har gått sönder. Vem väntade sig det? Varför just nu när den alltid har funkat? Varför inte om en månad? ÅH! Hursomhelst kommer jag att ta med mig den eftersom den då & då gör en del bra bilder, sen kommer Adis ta med sig en också. My precious camera =(

Förresten! Vill ni se bilder på röran?
(Nu är detta inget mot vad det var häromdagen)


Räcker det med 4 par skor? Ja? (ska resa i ett par som ni inte ser här.. haha)

Favoriterna




Den här hör inte hit i det här inlägget egentligen, men jag vill bara säga att det är ett av mina största fynd 5:- på Hemtex (ord. pris 49:-) snygg mugg att ha till tandborstarna!


Pengar, deo, kameraladdare, tops, tuggumi, minneskort, biljetter (i plastfickan), duschcreme, pass, kam, osv.. haha

Hörs sen sötizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0