Detox

Fullt upp hela dagen!

Tänk jag har inte ens hunnit storstäda sen jag kom från resan med Adis! Har ju varit hemma i Lidköping också, tur att jag är ledig på lördag, då blir det storstädning.
Idag drog jag iväg på stan & shoppade lite smått, köpte bland annat med mig MethoDraine Detox, en utrensning för kroppen kan man säga, måste ändra mina matvanor nu också! Kommer att gå hur bra som helst, no more McDonalds & unhealthy food :)



Mitt mål med det hela är att bli piggare på morgonen (yeah right) & att orka mer än vad jag gör nu.


Vi hörs hörni, jag ska duscha & sedan kolla lite på tv sen blir det bara att sova, ska jobba hela dagen imorgon,

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Melissa

Skriv gärna vad du tyckte om den sen, är på jakt efter något liknande... =)

2008-08-28 @ 02:32:25
URL: http://hellomello.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur länge ska du ta dom där pillren? :)

2008-08-28 @ 11:05:34
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: andreas

Hörru, jag har ett billigare tips :D! Dessutom fungerar det säkert bättre också nicka övertygande..



Ta en skål, häll upp en dl havregryn, häll i två dl vatten, strö på lite salt (välj själv efter hur mkt. du gillar saltsmak), ta en sked och rör runt så det blir hyfsat blandat, ställ in i mikrovågsugnen och kör igång två minuter på full effekt. Sedan plockar du ut skålen (ta högt upp på den så du inte bränner dig), ställ den på ett grytunderlägg och flytta sedan till bordet, rör om igen med skeden, vänta så det svalnar lite och häll på mjölk efter smak. Sedan är det bara att sleva i sig och du har energi för flera timmars aktivt jobb, antingen mentalt eller fysiskt.



För att bli lite piggare ändå kan du tjugo minuter efter att du ätit mirakelgeggan göra lite situps, armhävningar, rygglyft, knäböj eller annat som känns gött i fem till tio minuter, precis under svettgränsen..



Skulle du känna att du blir hungrig innan lunchdags kan du ju slänga på ett par mackor till gröten, ett väl fungerande recept kan jag garantera :D! /A

2008-08-31 @ 00:18:24
URL: http://andreas.svanström.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0