Helg äntligen, eller?

Sitter här, en trött Ajla, skulle jobba till 18 idag men det blev en lång bit över 20. Så är det när man har mycket att göra! Imorgon måste jag vara pigg & glad för då ska allt städas, skrubbas, dammsugas, tvättas osv :)

Vilken fin bild där man har ritat kvinnan som städar i köket & mannen som städar bilen (ironi för er som inte hängde med)

Det är så härligt när allt är rent & man bara kan sätta sig i rummet & njuta av att allt är snyggt & fint. Oh! Måste också köpa en kalender, börjar märka att det blir lite för mycket att hålla ordning på i hjärnan ibland, huh.

Snart så drar skolan igång, jag räknar ned för att jag tycker att det ska bli såå roligt, äntligen händer något! Kom förresten på att jag inte har alla böcker ännu, inte alls bra, ska leta direkt!

Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0