Tillbaka efter resa & jobb

Hej alla igen!

Har kommit hem till Sverige & börjat jobba. Känns inte alls kul att vara tillbaka i det gråa vädret när jag & Adis legat i solen & dragit runt i Nice & Monaco i en vecka. Nice var jättehärligt, vi badade, var ute & gick massor. Så underbar arkitektur & hav, varmt väder varje dag. Monaco åkte vi till en dag, där var allt riktigt påkostat & snyggt. Snygga gallerior, restauranger, kläder, byggnader you name it. Några dagar framöver tänkte jag visa några bilder från semestern. Har så fullt upp med jobb så kommer inte ha så mycket tid till bloggen, men ska försöka visa några bilder varje dag ; )


Den packade väskan


De uppackade väskorna på hotellet


Blekfis den första riktiga dagen på stranden


Teenage millionare min nya t-shirt direkt från Hollywood, fick den av Adis

Ne nu ska jag fortsätta kolla på The 40-year old virgin som går på 6an nu, haha den verkar bra.. hörs imorgon, då kommer jag med lite andra bilder, hoppas ni gillade strandbilderna : )

xoxo /A
 

Kommentarer
Postat av: josefine

gud va härligt ni ser ut att haft de.



kika gärna in på min blogg, behöver hjälp, bloggtorra :)

2008-08-14 @ 23:57:00
URL: http://joosses.blogg.se/
Postat av: Anonym

hääärligt!

2008-08-15 @ 16:12:29
URL: http://ammiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0