Adventsgympa

Tjaa, är precis tillbaka efter att ha gympat i mer än en timme, huuur kul som helst! Kommer tillbaka om en stund & berättar mer.

Så, äntligen har jag fått lite ordning här & duschat är så seg just nu! Adventspasset var jättekul, det var julsånger & ett jättebra upplägg (instruktörerna var lucior & tomtar) det var både styrka & kondition i passet samt en rolig avslutning. De lottade ut 5 julklappar! Det roligaste är att jag vann en! Superkul! Såhär ser den ut:

hihi, aldrig fel med godis :)


Hursomhelst, nu ska jag fortsätta kolla på prison break & sedan ska jag försöka somna liite tidigare än vad jag brukar, för imorgon ska jag upp & göra en gruppuppgift med Una & Elin. Caaaos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0