Brysssssssel update 2

Jag har ju inte hunnit ladda upp så många bilder från helgen i Bryssel än. Har fullt upp med skola & jobb nu så det blir svårt att hinna med bloggen (jag orkar helt enkelt inte).


Europaparlamentet


Socialdemokrater & Liberala från Sverige & Balkan utanför Europaparlamentet


Andra sidan


Jag vet inte om ni ser, men på tre fönster finns orange "färg" det är ihoplappade fönster som krossades när fiskare demostrerade utanför Europaparlamentet för ett tag sen.


På den här gatan såg vi den här målningen på en av väggarna, fråga mig inte varför den finns där:


Passande utanför Europaparlamentet? Kanske en av lobbyisterna som vill säga något? Haha.


Finns många glashus på samma ställe..


Örebroare! Se här i Bryssel finner du likadana automater som vi har till bussbiljetterna (fast våra är blå)

Nu får det räcka för ikväll. Jag ska fortsätta kolla på Navy CIS & sedan blir det sovtime - imorgon har vi redovisning & annat plugg. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

mohahaha ja har vart utanför där :D hehe europaparlamentet alltså:P

2008-12-18 @ 00:44:21
URL: http://sofiebennulf.se
Postat av: Sofie Bennulf

ne gud tack och lov för det hahahhaha:P men ja trodde inte hon hade så värsta mamma brösten. dom hänger ju verkligen ner som tant bröst:O usch asså haha:P

2008-12-18 @ 00:45:58
URL: http://sofiebennulf.se
Postat av: Sofie Bennulf

Branni såklart... fjäsk du vet.. haha gud Thomas Sabo e ju dyrt:O men sååå himla fina berlocker det finns:O MASSSSSSOR ju:O haha:P skulle typ vilja ha ett armbande med tusen berlocker ju:D

2008-12-18 @ 21:33:49
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0