Leggings

Sprang förbi GinaTricot i samma veva som jag köpte lyktan. Har inte hittat något där på väldigt länge, tycker att kvaliteten på ganska många typer av plagg har gått ned väldigt mycket (speciellt underkläderna... som inte alls är märkta med rätt storlekar, eller så jag tror.. jag köpte tre par trosor i samma storlek & när jag kom hem var ett par väldigt mycket mindre än de andra två.. så de håller väl i 2/3 fall men de ska ändå inte vara så, har kompisar med samma erfarenheter..)

Hittade i alla fall, ett par skiiiitsnygga leggings med knappar. De är gjorda av organic cotton (bomull) & är tjockare än de vanliga svarta. Supersköna var de, får hoppas att resåren håller på dessa! Såhär såg de ut i butiken:

Såhär ser de ut på:
hehe har mina supersköna dunsockor på (välbehövliga i dessa tider)

Mys mys..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0