The Essence of Style...

Jag tror jag har hittat den mest spännande boken hittils. För ett tag sen beställde jag boken Chic som verkar vara tillfälligt slut (julhandel) i flera populära bokshops på nätet. Den boken jag hittade heter The Essence of Style: How the French Invented High Fashion, Fine Food, Chic Cafes, Style, Sophistication, and Glamour . Hur klockren? Jag skulle verkligen vilja läsa den. Googlade lite & hittade att man kunde läsa den online på amazon online reader, här får ni länken.


Jag vill finnas i Ajlas bokhylla :)

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

nja ja tycker de e så härligt med lägenhet:P haha ja kommer flytta men ja kommer cykla hem ofta:P hihi :)

2008-12-21 @ 00:48:19
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0