Fredag

Sitter hemma just nu, har precis kommit ur duschen, ska lägga mig så fort håret är torrt. Ska ta en kopp te & bara sätta mig lite framför tv:n & njuta av att få sitta. Har så ont i mina hälar eftersom jag står så länge på jobbet varje dag. Jag tror att man vänjer sig efter ett tag men det har inte blivit bättre för mig än. Någon som har tips på vad man kan göra? Har testat fotbad & att smörja in dem med olika krämer efteråt men det hjälper inte!

Fick btw en födelsedagsrabbat hos ellos hemskickad idag! Har spanat in lite grejer där men kan inte bestämma mig för om jag ska beställa eller inte. Det känns så avlägset med höst & vinter just nu, speciellet eftersom jag inte fått känna på sommaren än!

Hursomhelst drog ut på att skriva detta inlägg pratade precis med Adis i en timme mellan attt första & sista raden skrevs, haha saknar honom så mycket & om en vecka får jag träffa honom på min födelsedag den 11 juli!

Ne nu ska jag iväg, måste ju sova också, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad har du för skor när du jobbar? Jag använder Crocs, aka. foppatofflor :P Haha, skitfula men asbra, köp svarta så märks det inte att du kar dom (så mkt) :P

2008-07-05 @ 14:47:41
URL: http://sockerbitan.blogg.se/
Postat av: andreas

Bra och riktiga skor + vana är väl de bästa grejerna jag kan tänka mig.

2008-07-05 @ 22:05:12
URL: http://deas.ath.cx/andreas/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0