Har jag berättat?

Jag har så fullt upp så jag vet inte ens vad jag skriver i min egen blogg märker jag. Kanske inte är så konstigt när jag måste åka buss så länge varje dag *inte glad*. Igår slutade jag 15.00 min buss från Marieberg gick 15.28 - jag var hemma prick 17.00, hur sjukt är inte det?

I alla fall, i höst ska jag fortsätta läsa mitt Personalvetarprogram som jag avslutat första året på (vilket känns jätteskönt). Sedan har jag sökt en till kurs utöver mitt program på Universietet  här i Örebro - en Juridisk översiktskurs på 15hp den går dock på halvfart & på kvällstid för att jag ska kunna kombinera den med mitt program. Det bästa är att jag blev antagen på båda så nu ska jag läsa 150% i höst. Varför inte tänkte jag när jag ändå är här & dessutom ska jag skriva B uppsats i Sociologin (med inriktning personal & arbetsliv förstås). Jag tror att det blir en bra kombination. Arbetsrätten & Arbetsmiljörätten kommer senare i Januari & är på 30 hp vilket innebär att jag förhoppningsvis lättare kommer in i det när jag läst översiktskursen.



Nu kommer jag vara ännu mer moralkärring än vad jag var innan *haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0