Stör mig på..

Lindsay Lohan. Jag gör det. Verkligen.




I alla fall, är verkligen seg just nu slutade kvart över sex idag & har jobbat hela dagen. Tråkigt men välbehövligt att vara ledig imorgon eftersom det regnar, får hoppas att det inte gör det hela dagen - längtar verkligen efter sol! Hoppas hoppas att jag & älskling kan åka iväg någonstans i början av augusti, skulle vara perfekt. Adis börjar förresten jobbet imorgon, är så glad för hans skull, det blir säkert jättekul att komma till nya jobbet! På fredag fyller jag år som jag nämnt innan & då träffas vi! Har saknat familjen väldigt mycket också.. Börjar känna att det är jobbigt att vara "själv" här.

På fredag smäller det i alla fall, ett år äldre & visare.. eller 8-) haha

Kommentarer
Postat av: LH

Lindsay Lohan is hot hot hot! och helt bäst and u...

2008-07-07 @ 21:24:39
Postat av: Ayla

haha jag har väldigt svårt för henne, dock tycker jag att hon har gjort en del bra roller & hennes låt rumors är bra, men som hon framställer sig själv..

2008-07-08 @ 00:00:58
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0