Strandläsning

Har precis beställt en pocketbok som jag ska ha till stranden. Det blev ingen mindre än "The Game" av Neil Strauss. Här är beskrivningen som jag såg på cdon.com där jag också beställde den:

”Detta är en sann historia. Det hände på riktigt. Män kommer att förneka det. Kvinnor kommer att betvivla det. Men jag ger er sanningen här, naken, sårbar och störande verklig. Jag ber om er förlåtelse på förhand. Hata inte spelaren ... hata spelet.”



Neil Strauss, rockkritiker och medförfattare till Mötley Crües, Marilyn Mansons och porrstjärnan Jenna Jamesons skandalbiografier, tröttnade på att vara en AFC (average frustrated chump) och tillbringade två år tillsammans med ett antal män vars enda mål är att bli världens bästa förförare, PUA:s(pick-up artists). På vägen träffade han bl a Tom Cruise, Britney Spears, Paris Hilton och Courtney Love. Resultatet blev Spelet, en reportagebok som kan läsas både som en handbok i hur man får kvinnor på fall och en provocerande berättelse om författarens egen förvandling frångroda till prins.

”En enormt underhållande berättelse. Jag älskade varenda sida av den. Och jag kommer aldrig att låta Neil Strauss komma närmare min fru än 15 meter.”

Esquire Magazine ”En förkrossande modig och hänsynslös handbok i förförelse.”
The Observer



Ska bli spännande att läsa, btw har packat ned lite som jag ska ha med mig till Nice nästa vecka, kan inte fatta att det har gått så långt tid av sommaren, redan..

Kommentarer
Postat av: Dzejna

Åhhh vad mysigt, eto me odmah :D

Necu nigdje ici eller jag tror inte det iaf!

Har inte tiden till det :(



Synd att vi inte hinner ses ju!!

2008-07-30 @ 11:20:22
URL: http://dzejni.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, och gissa vad jag läser just nu :P Jo, just det, Jenna Jamessons skandalbiografi eller vad den kallades, med Neil Strauss som "medförfattare" :P Den är faktiskt riktigt bra! :D

2008-07-30 @ 13:36:02
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0