Hairstyle

Har varit med Una på Hårskulptören här i Örebro på en tjejkväll med massor av gott i både mat & hårväg. Fick håret tvättat, inpackat & lockat, är supernöjd - värsta Hollywoodstyle, bild kan ni få se imorgon - Una & jag improviserade & tog kort med hennes mobilkamera. Det häftigaste är att lockarna fortfarande sitter i trots att det är 3-4 timmar sen hon gjorde dem - väldigt ovanligt för mitt hår!

Hursomhelst nu ska jag läsa igenom allt jag har till tentan & sen ska jag sova mina bloggvänner för imooorgon är den stora dagen 07.30 ska vi samlas för att pricka av oss till salstentan i Sociologisk & Socialpsykologisk fördjupning. Efter det har jag officiellt sommarlov!

Sov så gott and wish me luck =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0