Tvätthög

Hej alla, har hunnit göra allt som stod på listan, förutom ja ni ser, dammsuga! Hur kommer det sig att jag alltid lämnar det som är tråkigast att göra till sist & sen blir det försent för att göra det, för skulle jag dammsuga nu skulle alla vakna här i korridoren, inte så snällt - haha. Gör ni också så? Hursomhelst jag ska sova snart, sitter här med mitt hallonte, underbart gott är det i alla fall.

Hoppas alla har haft en bra dag, tråkigt Turkiet förlorade idag tycker jag, de var trots allt bättre på planen.. men så är det..


Godnatt ; )


Kommentarer
Postat av: Dzejna

Heey kako si? Själv är jag helt slut, ska nog lägga mig närsomhelst. Har gått upp 04.00 varje dag i veckan :/

Hur går jobbet för dig? Allt bra?

Läste precis lite längre ned att Adis fått jobb, grattis! Hälsa han det.



Kram på dig ;)

2008-06-26 @ 18:18:50
URL: http://dzejni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0