Awaaaay

Så nu har jag nästan packat färdigt, ska till Södertälje & Sthlm i helgen. Jag & min älskling ska ta det lugnt, shoppa & umgås med varandra.. tror vi ska hinna med en fest också! Har fotat lite, i brist på annat att göra, eftersom jag är klar med Hemtentan! Ska lämna in den snart måste lämna den i pappersformat tyvärr. Här ser ni:







Här ser ni min godisskål *tss*, mitt fina midjeskärp, mina nya örhängen, en av rosorna jag fick av min älskling på alla hjärtans dag - som jag torkat, mina fodral & en vinflaska hihi


Kommentarer
Postat av: Dzejna

är så avis för du ska till sthlm:P men ja ska ju till gbg:P också kul hihihihhi (A)

2008-03-28 @ 17:35:52
URL: http://dzejni.blogg.se
Postat av: andreas

*brr* Pappersformat :s... finns det fortfarande?

nä, pdf ftw!

2008-03-28 @ 22:47:27
URL: http://deas.ath.cx/andreas/
Postat av: Ayla

Dzejna: Sthlm is hot GBG is not ;) haha ne jag gillar Gbg också det är nice :)

Andreas: Ja, det är för att vi har infört ett nytt system på Örebro Universitet - kodade hemtentor. (Eftersom alla våra salskrivningar - saltentor är kodade så våra lärare inte ser våra namn & därmed ger en rättvis bedömning infördes även kodade hemtentor) Så du förstår dilemmat om vi skulle lämna in dem över mailen skulle de se våra namn. Nu skriver vi endast namn & personnummer på försättsbladet & på det skriver en administratör en kod, samt på det resterande häftet. När rättningen är klar kan läraren se vem som har gjort hemtentan. Fiffigt va?

:)

2008-04-01 @ 12:19:08
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0