Heeemtenta


Ja, hemtenta. Märkligt fenomen. Jag skulle hellre ta en salstenta om jag får vara ärlig, såhär måste man ha en hög självdiciplin & verkligen sitta & göra klart allt i tid. Imorgon ska det in & jag har en fråga kvar, vilket är ganska bra gjort ändå, dock är klockan snart halv sju & jag är inte alls pigg på att skriva. Någon som har tips på vad jag kan göra förutom att dricka energidryck & kolla på skor? Förresten köpte örhängen idag och ett fodral i mörkorange färg, nu har jag svart & orange.. *wiie*

image95



Dagens give to me, haha

Kommentarer
Postat av: Bennulf

ajla hitta fina sommar skor åt mej;) som e billiga. utan den där markerade tå grejen:P ja vet inet varför men ja gillar inte när det är sådär på tån.. vet du någon bra sida med billiga sommar skor?? :D

2008-03-27 @ 19:55:36
URL: http://chiibo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0