Trogna läsare . .


Det visar sig att jag har ett par trogna läsare som följer min blogg. Jag lovar att jag ska variera mig mer i mitt skrivande & inte endast visa bilder på läckra skor som får er att dregla, kan bli jobbigt med att dregel sen. Jag ska även fokusera mer på politiken som jag tycker är så spännande, dock har det blivit mycket skor just nu *hihi*. Så hursomhelst såhär såg det ut idag:


image97




Alltså nummer 93 av 531 räknade jag till, av alla bloggar under kategorin Mode & design, varför jag placerade den där beror mycket på mina infall av skor & klädmani. Haha. I alla fall så kan jag se att jag började blogga den 20 februari 2008, då skapade jag bloggen & slutade med min gamla. Lovar också att ny bloggdesign är pågång! *Wiiiie*



xoxo /A

Kommentarer
Postat av: Dräggla?

Litet fel, det ska stå Dregla och inte dräggla

Svenskläraren

2008-03-27 @ 23:42:44
Postat av: Ayla

Well well, svenskläraren, ett ord som jag inte använder mycker som du ser, hehe nöjd nu?

*hihi*

2008-03-27 @ 23:47:41
URL: http://aayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0