GAAH

Dessa böcker. Det är så att vi ska lämna in en examinationsuppgift på måndag senast klockan 16.00. Vi är några (typ alla jag känner) som inte fått våra böcker än, så vi kan inte göra något! Panik.

Jag vill inte sitta i helgen när Adis är här & vara tvungen att göra uppgiften. Hursomhelst jag & Elin bestämde oss för att gå till skolan för KURSREF skulle finnas inne (de böcker som man inte får låna/ta med sig ut ur bibblan - de är larmade) så tror ni att det fanns? NEJ!

Typiskt studenter att gömma/ta böcker när det är tenta/examinationstider - sedan plötsligt dyker böckerna upp. Spännande fenomen ändå är det väldigt oschysst men desperationen kanske inte har några gränser? Vad tycker ni, skulle ni ta med er en bok ur bibblan om ni inte hade pengar till att köpa den?

Efterlysning, ni är välkomna att maila mig på [email protected] om ni hittar den här boken!

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

seriöst vad e de med den bilden på boken.. först undra jag varför de var en ful typ pokal på boken.. men sen nästa gång jag gick in på din sida kolla så ser jag boken å så helt plötsligt är de två ansikten mot varandra:O vaddå scary bok du ska läsa :P hahah

2008-11-13 @ 02:27:27
URL: http://www.chiibo.blogspot.com/
Postat av: Moa!

Haha, DESPERAAAAT! ;)

2008-11-13 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0