Hemska dröm.

Vaknade av att jag trodde mobilen hade gått sönder. Jag minns att jag svarat på sms under tiden jag varit väldigt ovaken men att jag tappat den? Nej, det minns jag inte.

Jag trodde till & med att jag tagit av locket på baksidan & upptäckt att batteriet blivit snett av stöten mot marken. Så när jag (i drömmen) försökte sätta tillbaka det, gick det inte. Till slut lyckades jag sätta tillbaka det & då upptäckte jag att displayen (innuti) hade spruckigt & många olika konstiga färger visade sig. Neeeeeeeeej tänkte jag. Så när jag vaknade på riktigt tog jag fram telefonen & var så glad över att jag inte hade gjort sönder den. För det hade varit väldigt onödigt, att göra sönder telefonen i sömnen. Haha. Hemsk dröm..

När man googlar på "dröm" får man bland annat upp dessa bilder:

Typisk drömbild tycker jag - lite så som man får se det i tecknade filmer..

- Jag personligen drömmer inte om den här väskan.

Vad drömmer du om?

Kommentarer
Postat av: sofie bennulf

Just nu drömmer jag om godis:P

2008-11-21 @ 15:35:37
URL: http://www.chiibo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0