Nu är jag tillbaka!

Hej bloggen.

Är i Örebro igen - hemma från Lidköping, såklart. Ska skriva klart min hemtenta nu & klockan är 22.14, det känns sådär. Men har haft fullt upp. I tisdags var jag ju i Skövde & rensade lite på SSU expen med David. Där gick hela dagen bort då jag åkte direkt efter skolan. I onsdags blev det jobb, jag fick hoppa in snabbt efter skolan eftersom några skulle på en kick-off inför jul. Sedan blev det inte mycket tid kvar tills jag skulle åka till Lidköping. Fredagen spenderades på tåget/hemma med familjen/med Adis & idol. Sedan gick hela lördagen åt att avsluta vår distriktsstyrelseutbildning i SSU Skaraborg då vi inte lyckades med det första gången (!!) Nu är det söndag & här sitter jag & ska skriva min tenta, har börjat på den, har läst allt, men inte skrivit allt. Hade varit bättre om det var så att jag skrivit allt va? Men nu är det inte det. Hursomhelst, nästa vecka blir inte bättre än denna, den blir värre. Jag är nog världens mest stressade människa just nu. Jag är nog det. OCH - V a d får jag för det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0