Back from school

Hej bloggen.

Idag var det seminarie-dags 10-15 var den utsatta tiden, dock fick vi en paus & vi slutade lite tidigare. Duktiga var vi men idag kändes det inte som att jag fick ut mycket mer än det som sagts på föreläsningarna & i boken (läser den nu den engelska versionen av Organization Theory - Hatch & Cunliffe) men lite klarhet kring vissa frågor fick jag allt.

Ikväll hade jag tänkt att återuppta träningen efter 2 veckors 'vila' eller vad jag nu ska kalla det, pluggade ju hemskt mycket & var hemma i Lidköping så hann inte göra något i prinicp.

Pysslat lite med designen på bloggen också, tänkte ge den en höstkänsla, kom gärna med tips!

Hör av mig sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0