Brooks.

Hej bloggen.

Det belv ett par Brooks på Stadium till träningen. Sneakers som man både kan ha inne & ute med dämpning & stabilitet. Eller något sånt. Haha. Så bra är jag på träningsskor. Jag kollar mest på utseendet om jag skall vara ärlig. Tyvärr är det så, vart är detta påväg. Men hur som helst fick jag god hjälp där & jag testade lite olika. En fråga bara, varför kan de inte beställa in fler svarta skor? Eh. Jag är nöjd med mina i alla fall vita-röda-silvriga. Snyggve.

Visar "dagens outfit" sen - hatar ordet, ni vet att det finns en hemsida som heter så va? Eh. Fuskpälsjackan från H&M är med där så glöm inte att kika in senare. Nu ska jag plugga, tro mig det behövs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0