FULLT ÖS

Hej bloggen.

Jag är världens mest upptagna kvinna. Det känns så i alla fall. Idag har jag varit i skolan, hängt med U en sväng till Rebecca som fixat U:s hår. Jag väntar på bilder från Rebecca som har införskaffat en Nikon D60 (!!) bilderna blev lite bättre än mina mobilbilder - så vi kör på dem va? Hoppas you don't mind waiting. Haha.

Hursomhelst så har jag även haft möte med vår organisationsombudsman Pezhman & nu kom jag hem för en stund sen & ringde runt till distriktsstyrelsen. (Mycket telefon för min del - som vanligt)

Om 8 minuter ska jag dra mig upp till Universitetsgymmet & street dansa en stund.

Hörs later

Kommentarer
Postat av: rebecca

haha nej, vad bra! Tänkte det med! Jag har dock inte installerat kameran på datorn än, men ska se om det kan fixas senare. Då skickar jag! Men nu har jag lagt upp inpackningarna på bloggen! Smsar priser till dig :D

2008-10-28 @ 21:15:35
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0