Helgen i bilder

Yeees pliiiizze här kommer några bilder från helgen. Emina din dumbom, hon skickade självklart inte alla, så nu finns det bara bilder med oss "själva" som vi tagit på varandra, ingen tillsammans. Kul Emina. Kul. (Hoppas hon tar det som en pik haha) Ne men som tur har jag ju en bättre mobilkamera nu också. Så mer bilder blir det.

Rufsig i håret? Jag & Emina bestämde oss för att se på tv & äta kladdkaka med vaniljglass, kändes bra att vara rufsig i håret & ofixad just då.

Det var gott.

Emina med en kniv-i-handen-pose

Snygg att kameran inte funkar i mörker. Ser ni mina armband? Jag fick dem på stället.

Jag är en bättre fotograf. That's life Emina, haha. Ser ni att Emina också har lysande armband. Vi kände oss som barn på cirkus.

Ne vet ni. Imorgon är det seminarie från 10-15 vilket borde innebära att jag borde ligga i sängen men det gör jag inte så jag borde gå dit nu.

Hörs

Kommentarer
Postat av: andreas

Najs =) Verkar som i hade kul =).

2008-10-13 @ 00:38:48
URL: http://andreas.svanström.se/
Postat av: Ayla

Det var fett nice - fett som mycket i kladdkakan :) hehe

2008-10-13 @ 00:46:42
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: Emina

haha jo det var skoj, men min mobil håller på o lägga av haha. så kameran e kass nu..

men det var sköj :)

2008-10-13 @ 10:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0