Klippt mig!

Hej bloggen.

Såå synd att jag inte hunnit köpa ngn kamera, sorry guys :P det blev i alla fall skitsnyggt. Är jättenöjd. Som vanligt bara toppade 3 cm & lite mer på överhåret för att det inte skulle se ut _____ så bara haha. Men det blev bra. Sen klippte hon ur luggen väldigt mycket (jag sparar ju fortfarande ut den - den toppas bara) eftersom den växer ut så snabbt & lätt blir som en "klump" det är för att jag har snebena. Usch. Men jag tycker mer om snebena :) haha då får man ta det. Sen håret i fram, i sidorna vid luggen & så, det brukar klippas upp lite för att det inte bara skulle "hänga" det blev väldigt kantigt i sidorna, precis som jag ville. Just clean.

Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Haha lagom nöjd jag känner mig nu då! Glömde ju skriva ner bloggens namn men jag sökte på google. Skönt att dom kantiga sidorna känns bra. Var orolig att du skulle ånga dig på det, men jag håller med, det vart coolt. Lite rått så där :) Hoppas vi får se bilder på fuskpälsen och lacktajtsen! Kram

2008-10-12 @ 16:01:43
URL: http://bessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0