Sova?

hej bloggen.

jag ska sova nu. sent. jag vet. men jag har haft mycket att fundera på & jag känner mig väldigt stressad  i nuläget. det känns som att allt drar ihop sig & kommer på samma gång. skolan. ssu. fritid. träning. allt annat?

framförallt hinner jag inte med skolan som jag skulle vilja. det är skolan som blir lidande. samtidigt kan det kännas som mitt eget fel. det är endast jag som valt att läsa 150% den här terminen. men det borde inte kännas fel. jag vill inte välja bort skolan. jag vill inte välja bort något. framförallt inte någon. eller min fritid. vad återstår?

jag har mycket att fundera över.


btw.. jag kan inte lägga in bilder. ovanligt att bloggen strular?

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0