Detox dag 7 & annat

Kom nyss in från en bussfärd från resecentrum där jag lämnade av Adis som varit här under helgen. Det har verkligen varit en sån sitta inne & dricka te & kolla på film helg. Dvs det har spöregnat non freaken stop.

Ska städa lite här, vi har tvättat & grejat i köket som tur har jag redan diskat, sen har jag även gett mig själv lite egen läxa. Måste börja läsa i vårt kompendium som vi fått för kursen, fick panik när jag märkte att flera st redan hade läst igenom hela! Överambitiöst!



Annars fortsätter jag med min detox som har gått helt okej förutom att jag igår inte drack tillräckligt mycket vatten känner jag men det var godkänt ändå, nu är det 13 dagar kvar "bara". Ska dra iväg, kanske göra lite grönt te?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0