Igång!

Nu har jag kommit igång! Var på gymmet idag igen! På ett streetdance pass som jag visserligen inte tog ut mig jättemycket på men rörde på mig gjorde jag. Två dagar i rad! Hur ska detta sluta! Haha. Jag var verkligen kass om man jämför med hur det var när jag dansade på Helens förut, herregud det är ju 4-5 år sen! Btw Moa & Lina var också där!


Hursomhelst, var lite småsur över att jag inte hade alla böcker till kursen men så kollade jag på lycknis.se (som jag måste rekommendera till alla, inte bara studenter, ALLA - det är så bra & billigt) den ena boken gick på 28 kr, vilket nästan är ett skamligt pris, den andra på 129 så det jämnar väl ut sig.. gratis frakt är det också! Nu ska jag städa lite här (ligger tortillachips bitar - naturella for your information & hemmagjord (by me) guacamole överallt haha).


Hörs

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vart gymmar du ngnstans?:)

2008-09-17 @ 19:47:06
URL: http://jennifermeidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0