Kvällen

Har så mycket att göra just nu så jag känner att jag behöver planera & skriva av mig lite grann.

  • Packa resväskan [x]
  • Börja skriva på fråga 1 på hemtentan, har trots allt förberett mig litegrann [x]
  • Frysa ned mat som ligger i kylen [x]
  • Laga lite mat + äta [x]


Update 21.03 Har fryst ned maten & just nu lagar jag lite mat eftersom jag är så himla hungrig har typ levt på godis idag (A) inte alls bra. Har även börjat skumma igenom den andra boken som ska inkluderas i fråga ett, kommit en bit nu så mitt mina mål för kvällen ser ut att vara uppnåerliga i alla fall! YES!

Update 21.30 Maten är klar & jag har ätit nu ska jag fortsätta packa, har inte orkat röra hemtentan än.

Update 22.33 Resväskan är nedpackad & allt utom datorn, böckerna som skall användas just nu ligger där & datorn kommer att packas när jag stänger av den haha.

Update 23.57 YES! Har börjat fatta i vilken ände av frågan jag ska börja så har handskrivit & ritat lite i mitt block hur jag tror allt hänger ihop. Det börjar lossna lite & kännas bättre, hur som helst är inte ett enda ord nedskrivet på datorn.. dock känns det bättre att skriva för hand, lite mer hemma, gammaldags. Kommer gå skitbra detta! Nu ska jag börja packa ned allt & sova. Bussen går 12.11 imorgon, sedan är jag framme i Skövde med tåget 14.30, 15.00 börjar distriktsstyrlesemötet, 17.00 beräknas vi vara klara. 18.00 hoppas jag att jag sitter på en buss till Lidköping. Runt 19 bör jag vara på busstationen & hemma kvart över?

Hörs, wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: Vera

Ha en bra kväll :)! Puss...

2008-09-27 @ 21:30:38
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: Emina

update 00.15

jag har kommit fram till att jag borde sova...

2008-09-28 @ 00:06:42
Postat av: Emina

00.20

du borde sova =)

2008-09-28 @ 00:11:52
Postat av: melanie

lycka till!:)

2008-09-28 @ 09:18:49
URL: http://melanieee.blogg.se/
Postat av: bitte

om du vill ha en extra prenumerant till bloggkoll kan jag lägg till dig om du lägger till mig

2008-09-28 @ 16:36:57
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0