Kvällen

Sitter här & kollar på 2 ½ men i brist på annat.. kan inte sova, det kanske beror på träningen? Jag vet inte, hur som helst är jag jättepigg.. en idé kanske är att gå på ett lunchpass? Då blir jag nog piggare sen, vaknar ju så sent ändå nuförtiden..

Kollade på Gossip Girl nyss också, wow wow wow, säger jag till er som ännu inte sett det senaste avsnitt 4 säsong 2! Tar ju tusen år innan avsnitten kommer till Sverige på TV, det hade varit okej om vi låg efter 1 eller 2 avsitt men här sänds inte säsongen än på länge, 10 avsitt hinner ju gå innan vi får se det första här, urkasst för de som tjänar pengar på GG & andra serier, eftersom tittarsiffrorna på TV blir väldigt låga.. nedladdningen är ju enorm i Sverige & på något sätt tror jag att många ser TV serier något som man har rätt till att ladda ned.. man har ju ändå tillgång till dem på sin TV, vad spelar det för roll om man kollar i förväg? Det är ju inte så att man inte betalar.. det gör man ju..

Hursomhelst ska sova snart så vi hörs imorgon :)

Kommentarer
Postat av: belinda

jaajaa!! Åh erkänn 2 och en halv män va grymt :)

2008-09-24 @ 09:34:54
URL: http://misstricky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0