Störande!

Vet ni vad jag stör mig på SÅ MYCKET?!?!? Folk som står tätt intill en i kön till kassan på en affär! Stod & väntade på ICA förut & det var jättelånga köer på alla kassor. Så jag stod & väntade som alla andra, hade inte alls många varor & inte hon bakom mig heller, dock verkade hon ha väldigt bråttom eller så tyckte hon om att vara jobbig.
Hon var runt 55-60 år & hade några påsar med jäst & kryddor. Så varje gång kön flyttade sig fram tryckte hon sig närmare mig, jag stod kvar på samma plats bara för jag inte ville gå in i den andra som stod framför mig.. & så fort jag gick fram lite grann - ett steg typ, då tog hon två steg! GAH! Det är ju inte precis så att hon kommer snabbare fram till kassan för att hon nästan går in i mig! ÅH! FOLK IBLAND.

Hursomhelst.. nu ska jag diska, har även tvättat massor idag, & haft 3 timmars lektion, gissa om jag var seg efter det? Måste skynda mig! Idol börjar om 20 minuter!

:)

Kommentarer
Postat av: melanie

sånt kan störa mig också, till tusen verkligen! man hinner inte ens betala klart innan nästa personer står intill och ska dra sitt kort. men hallå eller?!! jag är fan inte klar! man blir verkligen galen och jag fattar inte vad det är för fel på folk nu för tiden..gaaaaah!

2008-09-22 @ 16:21:25
URL: http://melanieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0