Tidig lektion

Började 09 idag, vilket läraren (som var relativt ung klagade över). Det är ganska ovanligt att vi börjar så "tidigt" vilket egentligen är sent men generellt börjar vi klockan 10. Jag tyckte att det var skönt med 9-11 lektion eftersom vi alltid blir ivägsläppta 10 minuter innan hinner jag hem till klockan 11. Så nu är jag hemma & tänkte börja laga mat & ta upp böckerna för att läsa. Här ska det inte slappas något mer. Ligger redan efter & har upptäckt att det fattas böcker i min hylla, ska ringa mamma för att se om hon hittar några eller om jag ska köpa dem. Hursomhelst måste jag läsa klart de jag har, puh, för er som inte börjat på universitetet, vill inte avskräcka er - det är inte lika jobbigt på A kurserna däremot nu på B kursen märker jag en stor skillnad i nivå, både på kurslitteratur & tempo.


Ne nu ska jag sätta igång, hörs senare gott folk

Kommentarer
Postat av: Dzejna

nollfinalen var jätte rolig :)



skolan går bara fint, tihi. själv då?

ska faktiskt till lidköping i helgen så kanske ses om du är där. kram

2008-09-16 @ 15:30:51
URL: http://dzejni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0