22.17

Dålig på att uppdatera, jag vet. Har inte orkat eller hunnit på grund av att jag pluggat & varit med älskling. Blir nog bättre i veckan nu. Eller efter den 27 april då min tenta är över.


(Jobbskjortan under) kavajen som jag testade på GinaTricot häromdagen innan jag skulle jobba. Tyvärr var denna 34 väldigt tight så jag valde att inte köpa den. 499 kr kostade den vilket jag tyckte var en rejäl slant för att vara GinaTricot. Dock tycker jag att kavajen absolut är värd pengarna! Så är det någon som har en 36:a hängandes hemma & som är villig att sälja?

Kommentarer
Postat av: Moa

Ooo! RIKIGT snygg kavaj! Har tyvärr ingen 36:a, skulle dessutom absolut behållt den själv:P

2009-04-06 @ 16:22:53
URL: http://mmmoas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har ju en header Ajla! Ser du inte de superfina löven! :P haha Har inte orkat bry mig om d än så måla dit lite löv i PP o satte dit mitt namn, klart på ett ögonblick!

2009-04-06 @ 19:43:51
Postat av: n i k a

så sjukt fin ! de hade liknande kavajer på gina ett par år sedan :D

2009-04-11 @ 20:48:08
URL: http://makemefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0