Dagen

Förlåt för dålig uppdatering idag men har faktiskt prioriterat bort allt förutom C-uppsatskrivandet, mat & sömn typ.


Alltså, jag förstår inte hur det hände, men jag genar över en stor gräsmatta när jag går till skolan, för det är kallt & jag orkar inte gå runt allt & idag var det extra mycket snö där jag brukar gena för det var skottat för att vägen skulle vara ren. Så det slutade med snö nästan upp till knäna...


Jag & Ranya som jag skriver uppsats med har suttit i grupprum & skrivit de senaste veckorna.. hehe såhär såg det ut idag..

Red Bull ger dig inte vingar. Red Bull gör dig hyperaktiv. Tro. Mig.

En liten del av min outfit. Älskar mitt armand från H&M (till höger)

 

p.s. ja som ni ser, en liten del av det jag gjort idag. Är så trött nu, imorgon blir det ungefär samma sak. Till skolan 11 & komma hem ungefär vid 20...

 


Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

Omg va mycke snö:O

2009-12-17 @ 00:44:37
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0