För håret

Fick tips om att jag skulle byta mina hårsnoddar som har en "metallbit" som håller ihop dem. Köpte efter det likadana fast utan "metallbiten" på nelly.se (för länge sen) samtidigt som jag shoppade annat. Nu har nästan alla av de snoddarna gått sönder. Tror jag köpte 20 st. Skandal!

Därför begav jag mig till Glitter för de skulle visst ha snoddar som höll ooch var skonsamma för håret! Såhär ser de ut:

Så nu hoppas jag att mitt hår inte blir skadat av hårsnoddar längre!



ps. snoddarna finns i flera färger!

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ah, okej! hoppas jag valt rätt storlek, skulle vara surt om jag valt för småa. :P dom gånger jag köpt skor från H&M har dom varit för små så jag har varit tvungen att byta. haha. hoppas jag har bättre tur denna gång :)

2009-12-20 @ 23:40:36
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0