Gott Gott Gott

Tips till alla er som bor själva & vill ha något hemma att bjuda på om oväntade gäster kommer förbi eller bara gott att ha till maten:


små blanda - ut - juice förpackningar! (snyggt namn jag vet)

 

Gott till mat & fika!

 

Jag tycker att den här juicen är jättegod. Speciellt i smaken Fläder! Jag som brukar handla själv tycker det är svårt att bära med sig massor av tunga drycker. Därför brukar jag köpa med mig några sådana här nästan varje gång! Det är bara att blanda ut i en stor tillbringare & sedan kyla! Voilá.

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha najs, jag har alltid den osockrade svarta vinbär saften hemma :) Också för att jag en dag kände att jag inte orkar cykla med dricka på styret. Kram

2009-12-07 @ 12:44:06
URL: http://bessis.blogg.se/
Postat av: Sofie Bennulf

Ja den Fläder har man ju upptäckt för länge längesen:P JÄTTEgod verkligen :) speciellt när den stått i kylen ett tag och verkligen svalkar när man dricker den. ååhhh sugen ja blev nu. har bara min brämhult jordgubbLime hemma som ja helt fastnat för :P

2009-12-10 @ 11:13:05
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0