Skönhetstips

Något som verkligen inte behöver vara dyrt för att fungera jättebra är ansiktstvätt. Jag tvättar mitt ansikte med "daily scrub" från neutrogena - visibly clear varje kväll. Tycker att ansiktet får en fin färg när man skrubbar det lite lätt + att alla döda hudceller försvinner. Jag har testat många olika "ansiktstvätt" i många olika prisklasser & jag tycker att den här är den bästa. Det finns andra som är bra men den här har varit min favorit i över ett år!

 

Hudkrämen köpte jag nu i veckan & hittils har jag verkligen tyckt att den är bra. Den ger mycket fukt, vilket jag tycker är bra eftersom jag blir torr i ansiktet när det är kallt. Den gör däremot inte huden glansig. Den luktar fräscht & kyler ansiktet lite efter att man smörjt in det. Lite som "vicks-blå" när man går ut & vinden blåser i ansiktet.

 

Kan användas av både tjejer & killar!

 

 

Priset är ca 65 kr / st

 


Kommentarer
Postat av: olatidman

nice!

2009-12-07 @ 02:08:11
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Tove

Vad heter hudkrämen?:)

2009-12-08 @ 09:39:23
URL: http://tovae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0