Två sevärda filmer

Avatar, såg den på bio med min lillasyster igår. Måste verkligen rekommendera den, den är verkligen bra på alla sätt. Den är välgjord, sjukt bra story & jag ville inte att den skulle ta slut.


Betyg: en riktig biofilm, värd att se, välgjord, bra story 5 självklart!

En film som jag & A såg förut idag, Paranormal Activity. Fy fan säger jag bara. Jag är en sån person som blir riktigt rädd av den här typen av filmer. Riktigt rädd. Jag tyckte den va galet bra också välgjord med tanke på budgeten på 77 000 kr, en storfilm på alla sätt, den uppfyller sitt syfte.


Betyg: en 4:a bara för den kunde varit lite längre & utspelat sig på en längre tid. Annars sjukt äcklig & sevärd!


Kommentarer
Postat av: Marie

Önskar dig en god jul!



Jag skulle också vilja se Paranormal Activity.

2009-12-24 @ 17:33:42
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: ~~M A R i E~~

Nä, jag skulle inte våga se den ensam heller. =)



Hoppas du haft en mysig jul tillsammans med dina nära och kära.

2009-12-24 @ 23:31:21
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Paranormal activity är asbra! Avatar ska jag se i mellandagarna. Alla säger att den är så bra så det måste den vara! =)

2009-12-25 @ 11:18:00
URL: http://cfk.nu/
Postat av: Lejla

2009-12-26 @ 10:37:13
Postat av: Lejla

2009-12-26 @ 10:38:54
Postat av: Lejla

Jag vill också se Paranormal Activity! vf tog du inte med den?

2009-12-26 @ 10:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0