Tips


Tänkte tipsa om mitt mineralrouge från The Body Shop eftersom jag tycker att det är så bra och väldigt skonsamt mot huden som blir len och fin efter att jag använder rougen. Mineralerna är bra för känslig hy och skadar inte huden. Den innehåller varken parfym eller konserveringsmedel. Det som är häftigt (vilket jag upptäckte nyss på deras sida) att alla burkar och lock är helt återvinningsbara och innehåller dessutom 15 % återvunnet material, känns lite bättre nu.. haha.. om ni vill läsa mer kan ni göra det här priset är 215 kr för 2g vilket låter väldigt lite men jag har haft min rouge sen den släpptes i höstas och jag har hur mycket som helst kvar.. skulle gissa på att den med dagligt bruk håller i ungefär ett år..

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

ohhhh :D nice

2009-02-25 @ 02:17:10
URL: http://www.sofiebennulf.se
Postat av: Ayla

Shit vilken matematiker jag är, min rouge håller på att ta slut nu, & det är ungefär ett år sen jag skrev detta! Wooho!

2010-01-28 @ 02:44:53
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0