Today

Imorse när jag vaknade insåg jag att min buss skulle åka om 4 minuter. Panik. Jag bestämde mig för att springa till bussen. Vad jag möttes av när jag kom ut såg något ut som bilden nedan. Väldiga snödrivor & igensnöade vägar. Bra. Jag hann i alla fall, vilket måste innebära att jag slagit alla rekord. Att gå upp ur sängen, ta på sig, borsta tänderna & hämta matlådan samtidigt som man tar på sig skorna & jackan & hinna till bussen från mig på mindre än 5 minuter. Till och med jag är förvånad.


Andra busshållplatsen på Våghustorget

Kommer ni ihåg väggen på jobbet? Finns i föregående inlägg. Jag vann.


Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

hahahha de va inte illa ajla :P

2009-02-08 @ 23:51:22
URL: http://www.sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0