Åh!

Idag har jag jobbat. Borde pluggat men samtidigt är det skönt med en break i plugget. Fanns dock inte så mycket att göra, märks att folk har handlat upp sina pengar innan jul & under mellandagsrean.. haha..

Tur att man har några slantar kvar (knappt) hehe. Hursomhelst - min el är tillbaka, kunde äntligen gå in i badrummet utan att vara skraj & datorn funkar igen (det gjorde den inte imorse..)

Ja, återigen till mitt "Åh!" där uppe: jag beställde för ett tag sen lite prylar från nelly.se.. inte den senaste beställningen med skorna, utan en tidigare, precis innan Jul. Blev ett byte till en annan storlek på ett av plaggen.. så jag skickade enligt alla anvisningar (jag kollade flera gånger om jag gjorde rätt). Vet ni vad? Jag är livrädd för att skicka returer för allt är så osäkert tycker jag. Vad tror ni har hänt nu? Jo min retur har inte kommit in - enligt Nellys kundtjänst.. de frågade efter datum & varor som jag skickat in för att kolla igen (antar jag) men det är ju typ tusen år sen jag skickade tillbaka, innan Jul.. hursomhelst hur skraj tror ni att jag är nu, för att handla över nätet & tvingas skicka tillbaka? Jätteskraj!

Buhu, no more shopping online..:(

Kommentarer
Postat av: Sofie Bennulf

jag har en sko.. en sko som är så röd.. ja min sko den är röööööööd.. jag har en hatt som får fnatt... och min hatt den är blååå... ja lika blå som få

2009-01-08 @ 02:22:14
URL: http://sofiebennulf.se
Postat av: Ayla

Hallucinationer igen va? Jobbigt :) Länk till er som inte fatta internskämtet http://drinkit.blogg.se/2009/january/lidkoping.html#comment

2009-01-08 @ 02:25:53
URL: http://aayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0