Augusti 2008

Då min dator kraschade lyckades jag inte rädda alla bilder.. jag hade endast sparat vissa mappar vilket medför att jag har ont om bilder från året som varit.. skulle ju göra en liten sammanfattning.. så tänkte dra augusti 2008 när jag & älskling var i Nice & Monaco.. kollar bara på sommarbilder nu i kylan ändå.. så here it goes:


Åååh världens gulligaste, satt en liten pippifågel på väntstolarna i Nice.. så gullig så jag sprang fram & fotade den!

Ser tomt ut på fiket (det var det inte)

Här ville jag bo, alla dagar om året

Jag vill ha en sån här liten båt (gärna här, i Monaco)

Står i skuggan aaaaaah, såå varmt var det (läs skönt)

Den här bilen hade jag inte haft något emot att få i present, någon?

Mys

Så härlig bild, minns känslan av att stå där

Vi satt i skuggan & kollade på förbipasserande bilar..

som sagt..

Paus

VÄRME

I detta läget önskade jag mig en stor vattenflaska..

Jag gillade köpcentret som låg i byggnaden.. det hade ac :)

Nu räcker det.. haha jag börjar bli så sugen på att resa till värmen igen.. har redan börjat spana lite men mycket beror ju på när man kan, har tid & pengar.. ska ni åka någonstans i sommar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mysiga bilder!

Nu längtar jag tills sommaren!

2009-01-07 @ 19:43:24
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0