Ben&Jerry's

SIiter här & pustar ut. Känns som att jag pluggat hela dagen, vilket jag nästan har. Så skönt att sitta med den här underbart goda glassen. Dock blev jag störd i min lugna stund när jag bytte kanal till tvåan & såg det populistiska svinet Jan Björklund presentera sina elitskolor som han talade om för mig att han inte alls vill ha (när han var skolborgarråd i Sthlm, innan valet) Kommer ihåg hur jag frågade honom varför han ville ha elitskolor & han förnekade tanken över att han ens funderat på att starta elitskolorna.. HA jävla lögnare.

Hursomhelst. Min Ben&Jerry's glass lugnar ned mig lite.. ska sova om en stund, eller i alla fall försöka..

Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe nä vi var 5 st som lagade allt de där, så grym är ja inte i köket ;) ja gjorde paellan med en till tjej. hur går de för dig med allt? har hört att du sitter uppe hela nätterna och lallar runt ;)

2009-01-16 @ 12:53:45
URL: http://drinkit.blogg.se/
Postat av: Sofie Bennulf

GOOOOOOOD mums mums mums mums :D give meee

2009-01-17 @ 00:58:47
URL: http://sofiebennulf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0