Böcker

Böcker, böcker, böcker. Beställde två böcker idag. Inte till skolan dock vilket gör att jag känner mig som en tönt. Men de gör inget jag är lite töntig. Ibland känner jag att jag har tillräckligt med böcker att läsa dock tröttnar jag ofta på kurslitteratur & vill få den ur vägen. Böcker som man läser för nöjes skull är en helt annan sak. Sitter mycket hellre med en bra bok på tåget än med en kursbok, hur peppad är man till att åka tåg med en tung kursbok? Precis.

Köpte dessa två:


En som ska vara lite halvflummig? Återkommer.


Den här ska va bra, speciellt jag som gör allt i sista sekund. Eller - de kommer i olika perioder just nu är jag inne i en sån.

Tips - dessa två böcker kostade 61 kr tillsammans båda är pocket & kommer från lycknis.se som har gratis frakt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm min cooling:)

2009-01-30 @ 10:10:45
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: freddifågel

åh jag har hört mycket bra om båda böckerna! är lite sugen själv, men har så mycket annat för mig just nu.



Skriv gärna någon liten recension om dem senare! ;)

2009-01-30 @ 16:40:36
URL: http://www.freddifagel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0