Fyfan

Såg precis på nyheterna. Det vred sig i magen på mig. Sitter här helt gråtfärdig. Det var en liten tjej som låg på ett sjukhus i Gaza som berättade ungefär: "jag var ute & gick med mamma, sen såg jag inte mamma längre & då kom ett skott i armen..sedan fick jag ett i ryggen som gick ut genom min mage.." Den här lilla tjejen som var ungefär 8 år kommer enligt läkarna kanske aldrig kunna gå igen. FYFAN VAD HEMSKT. Tänk alla människor som dör just nu, alla små oskyldiga barn som aldrig någonsin kommer att kunna leva, det vi kallar ett normalt liv. Tänk på det.

Jag tycker att vi alla SKA & KAN göra ett aktivt val på hemmaplan, vi kan välja att bojkotta produkter som kommer från Israel & därmed inte stödja dem!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: ja, man måste ju våga ta första steget och skaffa nåt eget som ingen annan har. Hm, hos mig har ingen samma saker på sig, utom det som är vanliga linnen då och tunikor, tights till. Det är dte som är poppis hos mig. Inte skulle det skada om jag köpte något från gina, den affären finns 2 timmar ifrån mig:P så inte för många som shoppar där. Men det är verkligen annolrunda i stan, där köper väl de flesta just saker från gina, det är väl den billigaste affären typ.

2009-01-15 @ 18:44:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Jonathan K

Jag undrar då, bojkottar du Kinas eller USA's produkter?

2009-11-05 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0