INGEN EL!

Happ, nu ska ni få höra något roligt, alla skadeglada människor där ute.. PROPPEN gick - BARA i mitt rum, så jag har ingen el.. sitter vid min bärbara dator (tack gode gud att jag har en bärbar) batteriet dör väl snart.. typ om en timme..  vilket inte spelar någon roll, ska ju ändå sova, men ÄNDÅ hur FAN SKA JAG DUSCHA imorgon?

ÅÅÅH, imorgon ska jag dessutom hinna köpa en propp, någon gamaldags grej, för vi hade inga.. jävligt bra korridoren..bra.. ska också hinna gå en kort sväng på stan, åka till jobbet, jobba till 20.15 komma hem vid..21? och sen plugga.. kommer säkert gå väldigt bra utan en propp..väldigt bra...

Frustrationen är hög här, kanske ni förstår, ska försöka borsta tänderna i mörkret, kanske tända lite ljus.. whatever HATAR ILANDSPROBLEM!
Såhär mörkt var det när jag skulle till jobbet häromdagen, stod & väntade på skjutsen.. det är mörkare i mitt rum just nu!

Kommentarer
Postat av: evelina

men va mysigt, då får du tända ljus!

2009-01-07 @ 20:51:48
URL: http://discoevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0