Sömnsvårigheter?

Här sitter en som inte kan sova. Jag måste sova, ska vara i skolan tidigt imorgon. Klockan 12.00 ska uppsatsen vara inskickad. Vi är klara med den, det enda som fattas är att skriva ut den & gå igenom den, ord för ord. Allt ska vara perfekt. Jag har blandade känslor inför att lämna in den. Framförallt känner jag att vi i sista stund gjorde det vi kunde göra. Dock kunde de blivit så mycket bättre. Tyvärr är det så, att man ibland måste gå upp där & försvara något som man inte är 100 procent nöjd med. Det gör inget. Jag känner nu att det blev bra att den blev gjord. Jag hoppas att vi klarar den bara. Jag hoppas. Är lite orolig, mest för att jag har läst andras uppsatser, man blir alltid orolig då. Jag tror att jag inte kan sova eftersom jag är stressad, väldigt stressad & efter den här veckan kommer jag att se fram emot att börja en ny kurs & varva ned lite. Jag ska försöka sova nu. Hoppas det går. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du har varit stressad väldigt länge! :O (även om du inte märkt det så har jag det, och säkert andra också) Dags att börja ta hand om dig själv och säga NEJ ibland kanske? :) kram

2009-01-13 @ 13:28:05
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0